BLOG

3+1 VR megoldás az e-kereskedelem részére

Készítette: |2017. október 27.|Egyéb|

Ugyan az e-kereskedelem éppenhogy csak felfér a dobogóra a játék-és pornó ipar mögött, ha a VR és AR alkalmazásáról van szó, mégis úgy gondoljuk ez az ágazat amit érdemes folyamatosan nyomon követni, hiszen itt látható, hogy ezek a technológiák nem csak izgalmasak és magával ragadóak, hanem komoly hozzáadott értéket is képviselnek a fogyasztók számára. Persze egy komolyabb VR vagy AR élmény kifejlesztéséhez komoly forrásokra van szükség, így egyelőre

VR túra élő idegenvezetéssel a hatékonyabb betanításért

Készítette: |2017. október 24.|Egyéb, Munkakörnyezet, News, Oktatás|

A VR szolgáltatásokat kínáló cég az InstaVR Inc. továbbfejlesztette VR élményét, méghozzá nem is akárhogyan. A frissítés lényege, hogy ezentúl a virtuális tartalomban tarthatunk élő idegenvezetést, amihez nézők is csatlakozhatnak. Ez az újítás kibővíti a platform lehetőségeit, így a felhasználók láthatják és élőben követhetik a tartalmat, amit az adminisztrátor folyamatosan szerkeszthet, pont mintha egy rendező, karmester, vagy éppen idegenvezető lenne. Az InstaVR szolgáltatása egy web alapú online eszköz, aminek segítségével

Egy rendezvényhelyszín kereső honlap VR-ral könnyítette meg ügyfelei életét

Készítette: |2017. október 6.|Business VR, rendezvényhelyszín|

A rendezvényhelyszínek nemzetközi közvetítésével foglalkozó Venuefinder.com VR túrákkal teszi könnyebbé a választást.   Venuefinder.com  frissítette honlapját, mostantól a szimpatikus helyszíneket immerzív 3D bemutatók keretein belül is bejárhatják az érdeklődők. Ez óriási segítség mind a bérbeadóknak, mind a rendezvényszervezőknek, és természetesen a honlapnak is jó, hiszen a döntési folyamat felgyorsul, így több üzletet tudnak megkötni az oldalon keresztül. Az ingyenes rendezvényhelyszín kereső weblap társult a brit Universal360-vel, így mostantól,

Egy újabb kreatív VR marketing kampány: Digitális Csavargás az Atlas Obscura VR-ral

Készítette: |2017. szeptember 29.|Egyéb|

Ha épp a világ legkülönlegesebb és eldugottabb helyszíneiről szeretnél többet megtudni, nincs jobb forrás az Atlas Obscura-nál. Legyen szó a honlapjukról, vagy a kiadványaikról, a népszerű útikalauz elengedhetetlen az olyan utazók számára, akik  mindig valami szokatlan élményre vágynak a nyaralás során. Az igazán érdekes része a honlapnak, hogy a felhasználók által készített platform ugyanolyan egyedinek számítanak a médiumok közt, mint a helyszínek, amikről beszámolnak. Ennek tudatában

Mit vár el az átlag fogyasztó a virtuális vásárlás élményétől ?

Készítette: |2017. szeptember 22.|VR felmérés|

Ahogy a virtuális valóság segítségével való vásárlás, vagy egyszerűbben VR kereskedelem (V-commerce) egyre szélesebb körben terjed, egyre több márka próbálkozik meg valamiféle immerzív vásárlói élményt kialakítani a fogyasztói számára. Az ismertebb márkák közül kettőről már biztosan tudjuk, hogy egy VR kampány kialakításán dolgoznak ez pedig a The Gap és Sephora. Mielőtt még a legtöbb cég fejest ugrana a VR csodálatos világába, azért nem ártana tudni, mit is vár

Már a Google Street View 360° fotók is elérhetők az Earth VR-ral

Készítette: |2017. szeptember 15.|Egyéb|

Google Earth VR kapott tegnap egy frissítést aminek köszönhetően már az utcafronton is körül tudunk nézni. Pontosabban a Google Street View (Google Utcakép) képanyagát jeleníti meg 85 országból. Tavaly startolt el a Google Earth VR verziója, ahol már 3D-ben tudjuk felfedezni a világ különböző helyszíneit. A Google Earth egy tipikusan olyan app, amit mindenki élvezhet. Mennyi időt töltöttünk azzal, hogy a szülőhelyünk utcáit böngésztük, vagy épp olyan városok

Az Audi bevezeti a VR-t kereskedéseibe

Készítette: |2017. szeptember 8.|Hírek, Munkakörnyezet|

Az Audi kereskedői ezentúl egy újabb hatékony eszközzel operálhatnak, ha a potenciális ügyfeleik meggyőzéséről van szó.  Németországban, Spanyolországban és Angliában mostantól egy exkluzív VR élmény keretein belül az érdeklődők kipróbálhatják, milyen is lesz a kiszemelt modelljük. Ez a lépés jelenti az első, teljesen működőképes VR-alkalmazást az autóiparban, már ami a célközönséget célozza és az eladást segíti. A munkafolyamatokat támogató VR megoldásokról már itt beszámoltunk. Olyan iparágakban,

Egyetemi kutatás vizsgálja a VR élmény hatékonyságát a marketing területén

Készítette: |2017. szeptember 1.|Hírek|

   Ahogy erre korábban is rávilágítottunk, a VR fő felhasználási potenciálja a videójátékok, oktatás és egészségügy mellett a reklámozásban és marketingben rejlik leginkább. Erre pedig egyre többen kezdenek rájönni, úgy tűnik nem csak üzleti, de tudományos körökben is. A milánói Bicocca Egyetem kutatói már több projektet indítottak, hogy megtudják a VR különböző használata különböző területeken, mint például a terápiás felhasználás, milyen hatással lehet a felhasználókra. A legutóbbi kísérletüknél

Elgondolkodtál már, hogyan építheted be a céged életébe a VR és AR technológiát?

Készítette: |2017. augusztus 25.|Business VR|

Nem?! Pedig érdemes lenne..mutatjuk miért   Ha egy új technológia megjelenik a piacon, mint például az elmúlt években a virtuális valóság (VR) és a bővített valóság (AR), a mihamarabbi elsajátítása mindig presztizs értékkel bír a cégek számára. Amellett, hogy hasznosítani tudják  valamilyen formában, komolyan növelheti a brand értékét, ha az épp divatos technológiát be tudják építeni eszköztárukba. Ezért figyel fel egyre több CFO (Chief Financial Officer) a VR

Tüzek, útvesztők és rejtvények – Digitális történetmesélés VR-al

Készítette: |2017. augusztus 4.|Egyéb|

Mi a közös egy rejtélyes tűzben, egy labirintusban és egy szabadulós szobában? Mindegyikük a Kaliforniai Állami Egyetem által indított diákújságprojekt témái, a cél, hogy a virtuális valóság technológiáját használják fel a digitális történetmesélés új területeinek felfedezéséhez. A kezdeményezés az egyetem újságíró szakáról indult. A fő kritériuma a projektnek, hogy minden történetnek kell tartalmaznia valamilyen 3D bemutatót, ehhez pedig egy pont ugyanolyan kamerát használtak fel mint amilyennel a VRgo